pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Dags för en ny pysselstafett

Publicerad 2012-02-06 13:52:42 i Pyssel,

Snart drar en ny pysselstafett igång! Jag har varit med tre gånger tidigare. Första gången visade jag hur man kan sy en kylväska av gamla jeans, och i slutet av förra året hade jag med två bidrag till julstafetten. Det var om mossklädda stövlar och julgodis med mandelmassa och marsipan.

Pysselstafett nr 6 drar igång 1 mars och om du precis som jag vill vara med och inspirera så har du till måndag den 13e på dig att anmäla dig. Surfa in på pysselstafetten.blogspot.com och läsa mer eller låt dig bara inspireras av de tidigare stafetterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela