pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett par färgglada pulsvärmare

Publicerad 2012-02-01 21:00:48 i Stickning,

Jag har gjort ett nytt par pulsvärmare av ett väldigt jobbigt mönster. Förra gången gjorde jag det i bara gråa toner, vilket bidrog stor del till att de var så jobbiga. Ibland var det nästan omöjligt att se vilken nyans av grått jag stickat med på föregående varv!

Den här gången blev det i alla fall stor variation på färger. Och det var ganska kul att sticka i någon annan färg än beige eller grått.


Jag är faktiskt frestad till att göra ett par till, i lila, rosa och blått. Vad tror ni om det?

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpa

Publicerad 2012-02-01 22:23:54

Tror originalet är bäst! O:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela