pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Förvaring av schabloner

Publicerad 2011-10-21 14:27:36 i Altrat,

Jag har börjat samla på mig en del schabloner vid det här laget och de har haft behov av att organiseras lite bättre. Jag köpte en ny svart pärm på Clas Ohlson, samma typ som jag har till förvaringen av stämplarna.

Schablonerna stoppades ner i plastfickor med ett svart papper bakom så det är lättare att se motivet. Pärmen dekorerade jag självklart efter innehållet!

Det börjar bli ett par pärmar på översta hyllan på pysselbordet! En dag skulle jag behöva sitta ner och organisera om stämplarna (de fyra svarta pärmarna med tapetborder). Det börjar bli en del, och fler kommer det bli framöver. Så det är dags att köpa en ny pärm...

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2011-10-21 14:42:48

sv. ja så hade det vart skönt att ha det =/ Du får ta med dig kameran, e ju så fint med alla färger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela