pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Teservis från Kina

Publicerad 2011-07-08 08:28:00 i Shoppat,

I onsdags kväll kom min sambo hem från sin två veckors arbetsresa till Kina. Jag blev riktigt glad, för det hade först varit sagt att han skulle komma hem på torsdagen. När Mårten kommer hem från sina arbetsresor i utlandet blir det lite som en minijul. På hans första resa i mars hade han med sig en massa te hem. Det hade han köpt även på förra resan och så klart även på den här tredje resan. Fast den här gången hade han även köpt något att ha teet i...

En jättesöt kinesisk teservis! Jag tycker dekoren är riktigt söt, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-08 20:42:46

Ååå vilken fin present du fått.. sååå söt!! :)

Hoppas att ni får dricka tee i den ofta nu då..

Ha det så bra och sköt om dig vännen!

Hoppas att vi kan ses snart igen och pyssla lite grann.



Kram kram Elin

Postat av: Laila

Publicerad 2011-07-12 23:01:23

Men så oerhört söt din teservis är. Nu kan ni verkligen dricka teet som man ska.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela