pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Handarbete i grönskan

Publicerad 2011-04-26 21:45:00 i Virkat,

Den här haklappen blev jag klar med för ett par dagar sedan och nu har även bandet kommit på plats!

Ni har väl inte missat att jag just nu lottar ut två haklappar samt ett par babyskor? Sådana här haklappar blev förra året en uppskattad doppresent. De är bra att ha, har jag fått höra från en med erfarenhet. Det är inte bara då man ska mata den lilla/lille utan även väldigt bra när de börjar få tänder och hindrar då effektivt att inte få kläderna småfuktiga!

Klicka här för att komma till utlottningen

Kommentarer

Postat av: Creative Pink

Publicerad 2011-04-27 11:12:56

Vilken söt haklapp, jag önskar jag kunda virka och sticka. Tyvärr har jag lärt mig att virka baklänges genom att titta på min mamma när jag var liten, jag lyckades spegelvända det hela. Men resultatet blir rätt på något konstigt vis, dock kan jag inte läsa beskrivningar och ingen kan visa mig då jag gör på mitt krångliga sätt.

Hoppas du har lika fint väder som jag har =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela