pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Blogcandy för de små

Publicerad 2011-04-16 21:40:16 i Blogcandy,

Nu är det dags för en ny candy! Den här gången blir det något för de små. Två stycken virkade haklappar i bomull och ett par handstickade barnskor (ca 8 cm i fotlängd) lottar jag ut!

Detta gör du för att ha en chans att vinna:

  • Lämna en kommentar i detta inlägg och du får en lott.
  • Kommentera i detta inlägg och lägger upp denna bild i din egna blogg med länk till min blogg så får du två lotter.
  • Har du Facebook? Länka till detta inlägg på din Facebooksida med bild och lämna en kommentar att du gjort det och du får två lotter. (kan vara problem att få in bilden, spara den då på hårddisk och ladda upp så får du med den!)

Du har till 30:e april 23.59 på dig! Därefter drar jag en vinnare.

(psst, även om du gillar det du ser, lämna bara en kommentar till detta inlägg om du vill vara med i utlottningen, det underlättar för mig att hålla koll på räkningen!)

Kommentarer

Postat av: Linda Ekenskog

Publicerad 2011-04-17 12:10:10

Ja det är väl klart att jag vill vinna dina vackra alster! De där små skorna är jag helt förälskad i. Tyvärr finns ju boken du hittat dem i inte att köpa längre :(

Så nu tar jag chansen att vinna ett par! 2 lotter vill jag gärna ha, och din tävling ligger nu i min blogg på http://www.lindaekenskog.se/2011/04/17/diverse/deltar-i-ny-tavling/.

Postat av: Maria Montelius

Publicerad 2011-04-17 22:23:19

WOW!!! Helt klart imponerad! Du är ju hur duktig som helst! Skulle hemskt gärna vinna detta till vår nya lilla familjemedlem! Har även lagt upp länk och bild på facebook så två lotter skulle sitta fint =D

Kram!

Postat av: Madelen

Publicerad 2011-04-19 15:34:11

'Jag är med =)

Postat av: Madelen

Publicerad 2011-04-19 15:36:03

http://20101123.blogspot.com/2011/04/jag-ar-med-och-tavlar-om-dessa.html



(lott 2)

Postat av: Erik Montelius

Publicerad 2011-04-26 23:19:52

Jag vill också få chansen att vinna detta! :-)

Har precis som Maria lagt upp både bild och länk på facebook! Så jag hoppas på två lotter!

Va duktig du är!

Postat av: Magdalena

Publicerad 2011-04-26 23:30:05

har laddat upp bild och länk på facebook och skulle gärna vinna, blir fin present till systerdottern!

Postat av: Spacegirl

Publicerad 2011-04-26 23:52:02

Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/30-april-blogcandy-3.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela