pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Bordsdekoration med halloweentema

Publicerad 2010-10-22 17:27:34 i Naturmaterial,

På väg hem från cykelaffären (och en numera bra rullande cykel) passade jag på att slänga lite löv i cykelkorgen. Dessa arrangerades sedan i botten på det trådfat som jag beställde från Panduro för ett tag sedan.

Naturen är full med trevligt och färgrikt material just nu!

Jag vet inte om de gula äppleliknade frukterna är kvitten, någon som känner igen dem? Annars blev det päron och kastanjer som jag har liggande på balkongen. Pumpan hittade jag på Ica tidigare idag. Det finns stor risk att den går samma öde till mötes som en liknande jag köpte förra året. Jag har även testat att göra ett blomsterarrangemang i en pumpa. Det var också kul och något jag måste testa att göra igen!

Kommentarer

Postat av: Julia S

Publicerad 2010-10-22 17:35:09

så fina färger att pyssla med nu till Halloween :D <3

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-22 18:24:38

Tack för dina kommentarer, känns skönt för en ny bloggare att någon läser! Ser att vi delar samma intresse. Vilket snyggt arrangemang, mitt problem är att jag har en nästan-2-åring som gärna vill undersöka allt pynt bit för bit (hur ställer sig dina katter till pumpan?). Så i år får det nog bli en vanlig utkarvad pumpa utanför dörren!

Här ska jag kika in ofta för inspiration lägger till din sida bland mina länkar

Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

Publicerad 2010-10-22 19:34:33

åh vad gott med hallon också! borde man kanske köpa :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-10-22 21:16:51

Fint Alex!!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-10-22 21:27:22

Svar:Garnystanet fick jag inte riktigt ha ifred. Katterna tyckte de var en perfekt leksak hihi.



Jättefin bordsdekoration du har gjort!:)



Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-22 22:36:16

A...så fin den är! Jag brukar vilja göra något sånt men det blir aldrig av och det blir det nog inte i år heller.

Postat av: sara_80

Publicerad 2010-10-24 09:34:21

Vilken underbar borddekoration! Ett sådant skulle jag vilja ha! :)



/ Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela