pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite mer till Rhodos-albumet

Publicerad 2010-05-09 17:16:49 i Scrapbooking,

Jag har inte så många sidor kvar att fylla i Rhodosalbumet men med ingen tidspress tar jag inte riktigt tag i det... Häromdan tyckte jag det var det i alla fall och som vanligt hade jag inte allt det jag önskar jag hade hemma. Det är lite svårt med dekorationer för albumet börjar bli svårt att stänga så platta dekorationer är bäst. Och sådana här jag inget av. Jo, självklart har jag saker men...inget som passar.
Nåväl, nästan helt blått tema kunde det bli i alla fall!

Suck. Vill sätta dit fler blommor men troligen hamnar de närmast ryggen i albumet så inget mer som bygger på höjden! Mutter mutter.
Kanske lite bling bling skulle passa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela