pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Slängde lite färg på en handduk

Publicerad 2010-07-14 08:54:41 i Pyssel,

Senast som jag testade textiltryck använde jag mig av Décos textilfärg. Resultatet blev inte så jättebra... När jag var på Panduro för någon vecka sedan köpte jag ett annat märke, Palett, och nu har jag testat även den!

Textiltryck ödla

Det var mycket lättare att stöpla med den här färgen! Undrar om de fortfarande har rea? Jag köpte en flaska med 250 ml för 29 kr och det är riktigt bra pris!

Kanske skulle åka till IKEA och köpa fler handdukar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela