pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Textiltryck

Publicerad 2010-03-13 17:34:40 i Pyssel,

Idag åkte Mårten och jag till Linköping med två kompisar. Tiimari har just nu 50% på hela sortimenten och hemma i Norrköping har jag redan köpt lite. Främst rörde det sig om färg, bland annat textilfärg. Till min besvikelse hade Tiimari inga schabloner, inte i Norpan i alla fall... I Linköping däremot...!

Jag fick känslan att jag kan behöva träna lite innan jag börjar trycka på klädesplagg som jag tänker använda. Ett gammal underlakan som ändå ska slängas blir helt perfekt och tur var väl det...

Textiltryck

Jag behöver inte säga vilken figur jag började med väl? Så lite vatten som möjligt, om ens något alls blir bäst. Nu måste jag köpa mer textilfärger, och gärna lite kläder på rea så det inte gör så mycket ifall det blir misslyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela