pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Fruktkonst i vattenmelon

Publicerad 2010-04-25 18:44:25 i Pyssel,

Idag lät jag mig inspireras av boken jag köpte om fruktkonst. Älskling hade köpt en vattenmelon och den duger lika bra som något annat att börja med!

Fruktkonst

Jag ska ge mig ut på jakt efter lite bättre verktyg men annars funkar det ganska bra att använda en vanlig skalkniv! Tills jag vill göra väldigt små detaljer vill säga...
Väldigt sugen på melon just nu, kanske skulle ta och hacka upp den här i bitar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela