pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En ny hobby? Igen?

Publicerad 2010-04-14 19:52:21 i Shoppat,

Nya hobbies verkar dyka upp för mig lite då och då. Nu var det nog ett litet tag sedan sist så det är väl hög tid att jag ska hitta något nytt att prova på och kanske fastna för?

Idag damp den här boken ner med posten (tillsammans med en annan bok om kryddväxter, men den var på svenska). Bilden på framsidan beskriver innehållet väldigt bra! Och visst, språket är på tyska men jag började läsa lite i den och blev förvånad hur mycket jag förstod! Nu har jag bara ett litet problem...

Var hittar jag sådana här knivar någonstans?! Materialet är i alla fall inga problem, melon och rotfrukter och andra grönsaker finns året runt!

Kommentarer

Postat av: Petra/Trollet

Publicerad 2010-04-18 15:16:53

Så läckert men hu vad svårt......

Kika in i min blogg, jag har nå´t åt dig där!!!!

Kram Petra/Trollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela