pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Rätt och fel

Publicerad 2009-07-06 18:50:52 i Odling,

Finn felet:
Så stöttar man inte en tomatplanta

Korrekt stöttning av tomatplanta:
Korrekt stöttning av tomatplanta

Det är ju trevligt att tomatplantorna har växt till sig liiite sedan jag köpte dem. Då inga insekter vill/kan inte komma in på balkongen har jag börjat pollenera tomatblommorna själv. Det funkar alldeles utmärkt så snart vankas det egenodlade tomater! Jag tror det kan bli en del, med tanke på att jag nu har hela 9 plantor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela