pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lyfter fram några av mina stämplar

Publicerad 2012-10-09 18:24:37 i Korttillverkning,

I början av året gjorde jag 4 stycken ATC-kort. Jag har tänkt att jag skulle ha gjort fler men...det har liksom inte blivit av! I helgen satt jag däremot och småpysslade lite och igårkväll la jag sista handen på den ena av mina två nya ATC-kort.
Precis när jag hällde på embosspulvret kom jag på att jag tagit fram det guldfärgade för ett annat projekt, egentligen skulle jag ha haft brunt på det här kortet. Kugghjulen är från en stencil och mönstret färgade jag in med distress ink. Stämpeln har jag köpt från Slöjd-detaljer.
Sedan blev det även en stämpel som jag fått när jag köpte en tidning för ett tag sedan. Jag har nu fått tag i plastfickor att sätta ner ATC-korten och stämplarna i så förhoppningsvis ska jag framöver få inspiration att göra lite illustrativa bilder till mina stämplar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela