pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett album fullt med tags

Publicerad 2012-10-14 12:28:09 i Altrat, Scrapbooking,

I Svensk scrapbookings CC finns det en utmaning där man ska göra ett minialbum med tags eller där tags är väl representerade. Jag gick och klurade ett litet tag på vad jag ville göra. Så kom jag på att jag har ett litet album (ca 18 cm brett och 13 cm högt). Jag har haft det i några år men liksom inte kommit på vad jag ska göra.
 
Jag använde mig av papper från Panduro med trädgårdstema, etiketter från min big shoot som gjordes om till tags. Dessa dekorerades med söta bilder på änglar men även med stämplar från Slöjd-detaljer. Jag använde även tags från serien Once upon a springtime.
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-10-15 10:00:41

Vad snyggt!
Lite mystiskt på något sätt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela