pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Äntligen lite pyssel i pysselstugan!

Publicerad 2012-10-04 19:44:23 i Pyssel, Stickning,

Idag, för första gången på över 2 månader, tillbringade jag lite tid i mitt pysselrum. Först fick jag börja med att städa för det var en hel del damm som dragit in från resten av källaren, där sambon håller på att riva väggar. Mycket av pysslandet gick ut på att få lite bättre ordning och reda!
Men jag hann även med lite målning! Det kändes himla bra att sitta nere i källaren och att det var grått och trist utomhos bekom mig inte så mycket.
Jag har även haft lust/ork att fästa trådändarna i den senaste cancan-halsduken! Och en ny är påbörjad. Och ett nytt stickprojekt är påbörjat. Japp, idag känns det som att min pysselmani kom tillbaka och det kändes sååå bra! Undrar om det går att beställa en repris på denna dag tills imorn? Men gärna med lite mera sol.

Kommentarer

Postat av: Lyllos

Publicerad 2012-10-05 00:04:23

Ibland bara händer det ;) Härligt när man kommer in pysslarflow.. hoppas det infinner sig imorgon också! Och dom där cancan-halsdukarna ser jättefina ut!

Postat av: Livets Guldkorn

Publicerad 2012-10-05 08:07:48

Så fint du gör...perfekt tid för pysselstunder nu när mörkret sänker sig alltmer :)
Önskar dig en fin helg
Ann-Louisekram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela