pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pulsvärmare med keltiskt mönster

Publicerad 2012-11-25 10:29:00 i Stickning,

Dessa pulsvärmare blev jag klar med för ett par veckor sedan. Det är inte så lätt att sticka i svart garn när man har ett mönster att följa men det gick! Det svåraste var nog att sy ihop den.
Mönstret är taget ur The Knitter's Bible som jag lånat på biblioteket. Den är minst lika bra som Stickhandboken, som är en av mina favoritböcker, perfekt när man vill skapa sina egna mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela