pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Decoupage på galger

Publicerad 2012-11-01 19:27:04 i Pyssel,

I somras stod jag och målade ett par trägalger vita och för några veckor sedan klippte jag ut servettmotiv och fäste det med decoupagelim. Jag blev ganska nöjd med resultatet!
Vad säger att man inte kan ha snygga galger till sina kläder?
 
Förresten, någon annan med blogg.se-konto som tappat oerhört många av sina besökare? Idag och igår har jag haft en femtedel av vad som normalt hälsar på på min blogg. Testar jag att googla saker som jag gjort så dyker de inte upp, verkar som att min blogg blivit helt utestängd från sökmotorer...

Kommentarer

Postat av: Livets Guldkorn

Publicerad 2012-11-01 19:42:14

Men så tråkigt med bloggstrul :(
Jag vet inget alls om det där, så synd men har inga tips i den vägen.
Väldigt söta och dekorativa galgar, man bara måste bli glad när man kommer in i en hall och ska hänga jackan på en sån fin, så välkomnande :)
Ha det gott
Ann-Louisekram

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2012-11-01 20:30:26

Kolla hur det ser ut på inställningar/blogginställningar under rubriken blogginställningar.
Kolla så att det inte är en bock i rutan "dölj min blogg för sökmotorer" så att du inte har råkat klicka i den av misstag...

Svar: Bra tips! Tyvärr såg det ut som det skulle göra :(
Alexandra

Postat av: pysseliten

Publicerad 2012-11-01 20:42:21

wow super fina ! Jag funderar på att ha boktäver på mina typ välkomme eller god jul .

Svar: Det var en jättesmart idé!
Alexandra

Postat av: pysseliten

Publicerad 2012-11-01 20:44:25

samma här såg jag lungt som bara den på bloggen .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela