pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mossgraffiti

Publicerad 2012-05-31 12:45:00 i Naturmaterial,

För ett tag sedan hörde jag på radion om något så konstigt som mossgraffiti. Tyvärr hade jag inte möjlighet att stanna kvar och lyssna men var snabbt att googla runt lite så fort jag fick en chans. Jag hittade då bilder från en konstnär som heter Anna Garforth som jag lånat dessa bilder ifrån.



Och på den här sidan hittade jag receptet och beskrivning på hur man gör. Allt som behövs är mossa, socker, öl och en mixer!

Kommentarer

Postat av: Frippan - Pyssel&Sånt

Publicerad 2012-05-31 19:16:07

Häftigt! Skulle vara kul att prova :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela