pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Påskarrangemang i en stövel

Publicerad 2012-03-13 14:51:38 i Naturmaterial,

Igår satte jag mig på tåget till Uppsala för att hälsa på syster, svåger och systersonen. Ibland är det trevligt att ha med sig en blomma. Nu är det mindre än 1 månad kvar till påsk, så varför inte ge dem ett lite annorlunda påskarrangemang?

Jag hällde lecakulor i botten på en mossklädd stövel, satte ner lite påskliljor och dekorerade med vaktelägg.


Jag satte även ner en litet pärlhyacint. Från början fanns det även dekorationer i form av lite fjädrar samt en rosett av gult band. En fyrbent vilde stal dock dem inatt och trots att vi letat överallt så gick de inte att finna. Så en liten rekommendation från mig: ställ ut sådana här arrangemang utomhus på direkten, låt inte busiga katter komma i närheten!

Kommentarer

Postat av: Naja bus

Publicerad 2012-03-13 22:48:53

Förstår inte varför jag, mamma å morfar ska beskyllas när alla veeeet att det var morfar Pillo som stal den! Han är så busig... O:-)

//Naja



Ps, tog du med dig nystanen? din elaking...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela