pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nytt försök på bonsai

Publicerad 2012-06-08 09:47:44 i Odling,

Förra året försökte jag göra en egen bonsai, men det gick inte så bra... Jag har dock inte gett upp och häromdagen köpte jag mig en ny planta. Den här gången tänkte jag dock ta det stegvis, och förhoppningsvis med det inte stressa ihjäl den stackars växten.

I första skedet har jag rensat bort en massa gammalt barr och smågrenar. Tanken är att till slut bara ha kvar gröna grenar i toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela