pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nu kommer tid för pyssel och fix

Publicerad 2012-06-16 09:21:17 i Pyssel,

Igår satt jag och räknade ner timmarna tills jag skulle sluta. Eller närmare bestämt: tills jag skulle gå på semester!

Efter jobbet fick jag hjälp av en kompis att åka och hämta ett vitrinskåp som jag köpt. Det är precis det går in på höjden i pysselrummet men resultatet blev jättebra! Pysselrummet har nu fått tre stycken ny möbler sedan vi flyttade in: en stor bokhylla, bord och stolar och nu vitrinskåp. Förhoppningsvis ska jag nu äntligen få lite ordning och reda där nere i gillestugan och sedan ska ni få se hur fint det är!

Semester... Jag kommer säkert försöka boka in på tok för mycket under dessa fyra veckor! Nu har det ju även tillkommit en sak som tar upp lite tid: ett hus. Tror bestämt det blir en trädgårdsfixarvecka nästa vecka! Helgen blir perfekt att fixa och pyssla inomhus men nästa vecka ser det ut att bli ganska schysst väder. Tidig semester känns just nu som ett himla trevligt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela