pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Fyndat på second hand

Publicerad 2012-06-16 19:58:28 i Shoppat,

Jag trodde knappt mina ögon när jag fick syn på ett scrapalbum inne på second hand-affären! Självklart kastade jag mig omedelbart över det. Det såg helt oanvänt ut och kostade bara 30 kr. Nypris har legat på 180 kr tror jag, var något sådant jag gav för ett exakt likadant album för ett par månader sedan. 

På second hand kan man hitta mycket kul, fast man ska ju självklart ha en gnutta tur också. Jag har tidigare tipsat om att slakta ljusmanchetter och använda till scrapbooking. För 30 kr fick jag en hel del blommor ochen liten vit kruka till mina saint paulia!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-17 10:06:50

Second hand ÄR bra! Det är så himla spännande att gå och rota bland alla skatter som andra människor lämnat, man vet liksom aldrig vad man hittar.

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Publicerad 2012-06-18 10:47:53

Oj vilket fynd, otroligt fint album! :D
sv: Ja visst var tårtboken härlig, regnbågstårta måste man prova på någon gång i livet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela