pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett kort för presentkort

Publicerad 2012-06-26 09:31:00 i Korttillverkning,

Idag fyller min pappa år! I söndags åkte vi ner över dagen och hälsade på. På vägen stannade vi till i en blomsteraffär och på Jula. Hemma hade jag gjort ett kort som på insidan fick en ficka till ett presentkort.
Retligt nog lyckades visst ett "s" trilla bort på vägen.
Jag har en stämpel med noter som jag är väldigt förtjust i. Jag stämplade med den två gånger, först med svart och sedan med guld som embossades.
Det tog sin lilla tid att skriva citet av Georg Christoph Lichtenberg med peel off-bokstäver.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-06-26 23:40:38

Superfint! Jag har gått bananas med Emilias aluminiumtejp... Vi får ta den där resan till Biltema snart så jag kan köpa en ny rulle till henne. :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela