pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Äntligen är balkonglådorna på plats

Publicerad 2012-06-06 20:58:32 i Odling,

Det tog sin lilla tid, först att plantera alla växterna och sedan att få upp dem till balkongen. Jag var även lite extra försiktig, med tanke på hur kyligt det har varit. Balkonglådorna har under tiden stått bra i carporten. Nu hoppas jag de kommer frodas och det blir fantastisk färgprakt i sommar!


Det är 4 stycken stora balkonglådor, en på var kortsida och två på räcket framtill. Jag funderar lite på att köpa två till av den lilla, som man bara hänger på räcket. Leker lite med tanken att sätta dem i hörnen. Får se dock hur mycket blommor det blir senare i sommar, efterhand ska det nämligen även hamna krasse i lådorna som ska trängas med marguriter, lobelia och petunia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela