pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Julkort 2011

Publicerad 2012-01-15 21:37:27 i Korttillverkning,

Kom på att jag inte visat julkorten jag skickade förra året! Men det blev inte så många, jag hade helt tappat orken så det blev bara tre stycken. Utöver ett spotlightkort med en söt Penny Black-stämpel gjorde jag dessa två kort:

Det vit-grå-svarta kortet gjorde jag till en tävling på Pyssel.net, men glömde självklart skicka in det...

I år kanske jag borde göra alla julkorten under sommaren så jag slipper stressen innan jul? Det är ju en ganska pysslig period och jag misstänker att min lista på saker-jag-vill-pyssla-ihop-till-jul är extra lång i år...

Kommentarer

Postat av: Totoro/Mikaela

Publicerad 2012-01-16 19:38:22

tur att höra att någon anna snabbt tröttnar på julkort. :) ja gjorde nog bara 4-5 i år och skcika iväg ett :)



gillar det försakortet. enkelt och så snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela