pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett segt scrapprojekt

Publicerad 2012-01-17 18:09:01 i Scrapbooking,

Jag sitter och håller på med ett scrapalbum men det går sååå långsamt! Jag tror jag lider av lite vintertröghet i pysslandet men några sidor är klara och jag tror jag ska göra minst fyra till innan ni får se det färdiga resultatet. I väntan på dess visar jag en av de färdiga sidorna:

Jajamensan, den är grön! Albumet kommer gå en del i gröna färger, men faktiskt även rosa och lila!

Då jag tittar runt på alla grejer på pysselbordet inser jag att jag har sisådär 4-5 olika pysselprojekt påbörjade. Kanske borde se till att avsluta en del av dem?

Kommentarer

Postat av: Phelicia

Publicerad 2012-01-17 18:28:36

sv: Tack ska du ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela