pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nya pulsvärmare klara

Publicerad 2012-02-23 21:11:34 i Stickning,

Idag överlämnade jag ett par pulsvärmare till en kollega. Det var riktigt kul att se hur nöjd hon blev! Modellen har ni sett tidigare...

De fick två stycken virkade detaljer - längst ner har jag virkat fm vilket ger stadga till pulsvärmaren. Längst upp blev det en ny variant på krås:

Tidigare har jag gjort 1 fm, 3 lm, 1 fm men den här blir inte så "ihålig". Det är 1 fm, 2 st stolpar, 1 fm.

Jag är snart klar med ett par nya pulsvärmare i ny modell och idéer för flera nya har redan dykt upp i tankarna!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-24 10:39:08

gilla :)

Postat av: Frk pyssel

Publicerad 2012-03-04 08:06:31

Vilka otroligt fina pulsvärmare! vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela