pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nu är den här - julgranen!

Publicerad 2012-12-03 16:37:42 i Inredning, Naturmaterial,

I helgen hjälpte en kompis oss att köra hem vår gran. Självklart ville jag ha den finaste granen och det blev en kungsgran. Den kostar lite mer än en vanlig men jag tycker personligen att kungsgranen slår alla andra.
Igår hjälpte sambon mig att få ner den i julgransfoten och idag, i dagsljus, har jag fixat till grenarna som blev lite ihoptryckta i inslagningen. Det var nära att jag glömde en så viktig sak som julgransmatta men för drygt en vecka sedan fick jag syn på den här på Rusta. Den fanns även i rött och svart men vi tyckte grått passade bäst hos oss. Så nu är det bara att börja klä den! En dag då det inte är fullt så kallt ute på uteplatsen...

Kommentarer

Postat av: Maria M

Publicerad 2012-12-05 21:02:58

Superfin gran och jag ser fram emot att se den färdigklädd med alla dina fina julgranspynt! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela