pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En ritglad period i mitt liv

Publicerad 2012-04-14 18:49:19 i Pyssel,

Att rensa igenom sina saker har sina fördelar. Jag hittade bland annat mina gamla ritblock.

Jag hade en period då jag gillade att rita djur.

Och Disney har legat mig varmt om hjärtat, inte bara angående filmerna utan även målarmässigt.


Och sedan lite från serietidningar... Manga fångade jag upp på senare år.


Den observante har lagt märket till en grå prick som finns med på de flesta av bilderna. Jag har rengjort linsen men det verkar vara något på insidan. Jag hade det inte innan jag lämnade in kameran så det verkar som det var någon smuts som kom in under servicen. Irriterande (och putsduken är självklart nerpackad nånstans...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela