pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mycket på gång

Publicerad 2011-09-13 20:47:50 i Pyssel,

Det är mycket pyssligt som händer just nu! Min klarbärssaft håller på att silas (jag och sambon har provsmakat den och den får klart godkänt!). Packning pågår inför morgondagen. Då drar jag till Uppsala för att hälsa på min lille systerson! Det kräver lite extra packning, men vad det är får ni se först imorgon!

Pyssel.net har kört igång en ny crop! Det är hela 12 fantastiska utmaningar och jag tänkte försöka hinna med varenda en! Flera stycken har jag redan idéer på, så jag hoppas kunna förverkliga dem innan den 25e september (som är slutdatumet). Lite pärlor följer faktiskt med till Uppsala men jag tror lille Emil har överseende med att moster sitter och pysslar lite mellan våra gullestunder.

Jag har ikväll skickat iväg ett gäng kort till framkallning. En kollega som är ett riktigt fotofreak rekommenderade Crimson, både för kvalite och snabbhet. Får se om det dykt upp lite foton tills jag kommer hem i slutet av veckan. Det börjar nämligen bli hög tid att scrappa och jag vill ju självklart haka på LO-utmaningarna på höstcroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela