pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Hektisk vecka

Publicerad 2011-09-25 17:59:05 i Pyssel,

Den här veckan har jag verkligen haft fullt upp! Det har varit mycket pyssel men tyvärr har ni inte fått se någonting av det då det är till Pyssel.net's höstcrop. Regeln att utmaningarna inte får visas någon annanstans förrän efter att tävlingen avgjorts så ni får vänta drygt en vecka innan jag visar upp alla utmaningar som jag har hunnit få ihop!

Igår bar det av ner till Småland för att fira en 90-åring och idag har vi firat min sambo! Det var verkligen fullt ös här då hans familj dök upp, med 4 smågrabbar som sprang runt runt runt!

Nu ska jag avsluta en utmaning till höstcropen som har tagit lååång tid att göra och kanske kanske hinner jag med en till (det blir eventuellt utmaning nr 9, har tappat räkningen nu!). Den handlar om att altra en teburk eller en teförpackning. Hmm. Lämnar kvar en bild på en jag gjort tidigare, och blev väldigt nöjd med.

Jag börjar faktiskt först 11.30 imorgon och deadline för höstcropen är 23.59 idag...

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-09-26 09:20:46

jävligt fin blogg du :)!



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra rolighter :)

http://www.aglepta.blogspot.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela