pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett grattiskort till nyblivna föräldrar

Publicerad 2011-09-04 17:00:58 i Korttillverkning,

Den 28 augusti 2011 blev jag moster till en liten Emil! Syrran har skickat ett par urgulliga mms på min systerson och snart ska jag åka upp och hälsa på dem.


Det blev ett kort i blåa färger! Två av blommorna är faktiskt från slaktade ljusmaschetter.

Insidan vållade mig beskymmer... Den skrovliga sidan på cardstock är svår att embossa så det blir bra och ljusblått embosspulver var självklart det som syntes snyggast! Men tredje gången gillt! Är man envis så är man.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-05 21:53:20

Vilket fint kort!



svar på din kommentar: Huggormar är verkligen läskiga men jag kör lite med samma taktik som du, jag vill ju övervinna min rädsla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela