pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselmani på Blogg.se. Igen.

Publicerad 2011-10-27 09:34:40 i Pyssel,

För en månad sedan lyfte Blogg.se fram mitt inlägg om kantarellrecept på sin framsida. Idag hamnade jag där igen!

Ett flertal nya besökare har redan trillat in, varmt välkomna! Hoppas att ni hittar lite att inspireras av. Jag vill även passa på att tacka de som kommenterar, jag blir så glad! Och på det sättet kan jag även hitta tillbaka till er som har en egen blogg.

En del undrar kanske hur det kommer sig att jag hamnat på Blogg.se startsida två gånger på så kort tid? Jo, man kan tipsa redaktören och det är faktiskt vad jag har gjort! Men jag gör det inte ofta, utan jag väljer ut specifika inlägg. Jag har tipsat hittils tre gånger och haft två inlägg som lyfts fram. Det känns med andra ord som jag har en bra taktik! Men nu är det ju inte bara sig själv man kan tipsa om! Redaktören vill nog jättegärna ha tips om många intressanta bloggar så om du hittar en kul blogg som ligger på blogg.se så tipsa dem gärna!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-10-27 09:55:42

Åh vad synd=/ Men vad ska du ha för outfit då?

Min avslöjas på söndag^^



Ska nog testa dem redan idag, om vi har några ljus hemma;) Annars kan det ju bli lite svårt=)

Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Publicerad 2011-10-27 11:14:56

Kul! :-)

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-10-27 19:36:21

Grattis!

Postat av: Christina

Publicerad 2011-10-30 10:08:21

Kul ju!

MM, det där ser ju gott ut, hihi!

Postat av: kate

Publicerad 2012-02-11 22:49:37

men vad ska man skriva som motivering då ? asså exempel? :S

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-02-14 18:17:53

SV: Tänk igenom vad du skriver som motivering, välj orden väl för det tror jag ökar chansen att de väljer ut just ditt inlägg. Sedan tror jag det är väldigt smart att tipsa om ett aktuellt ämne, exempelvis tips inför halloween, alla hjärtans dag, påsk etc.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela