pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nu drar pysselstafetten igång!

Publicerad 2011-10-31 17:45:27 i Pyssel,

Sagolikt pyssel har anordnat ett par pysselstaffeter där olika bloggare ger tips på pyssel. Nu har startskottet för pysselstafett nr 5 gått och jag tror många kan hitta minst en sak att inspireras av! Temat är självklart jul!

Klicka på bilden så kommer ni till bloggschemat!

Sagolikt pyssel börjar idag med en tutorial på en liten jultavla. På torsdag är det min tur! Det kommer bli något med mossa och förberedelserna är redan igång så jag ska slippa stressa med att få det färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela