pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En lottning jag gillar

Publicerad 2011-10-03 21:36:23 i Pyssel,

Idag var omröstningen klar på Pyssel.net's höstcrop och alla bidragen redovisades. Det finns jättemycket fint att titta på och inspireras av och vet ni vad? Jag vann faktiskt! Inte bara en gång utan två gånger! Det var förstås via lottning. Varje sponsrade företag hade två utmaningar och var man med på båda så hade man chans på ett lottningspris, och två sådana vann jag! Det här var en mycket bättre lottning än den jag var med på senast! Då var det vem som skulle jobba julhelgen. Gissa vilken lott jag drog... =(

Nu i veckan ska jag börja visa upp de utmaningar jag var med på, men nu blir det lite stickande på en ny variant på pulsvärmare (vänta bara tills ni får se den, den kommer nog bli jättefin!). Sedan blir det att sova, det har varit slitsamt att jobba helgen och jag längtar efter min lediga onsdag (läs pysseldag!)

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-10-03 22:55:21

Grattis! Vad kul att du vann : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela