pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Rapport från julmarknaden

Publicerad 2011-11-28 22:11:00 i Pyssel,

I helgen stod jag på marknad i Värmekyrkan. Den har blivit riktigt fin efter renoveringen!

Marknaden var öppen 11-16 både lördagen och söndagen. Mest folk var det på lördagen men det var faktiskt en hel del som vågade sig ut i blåsten på söndagen!

Min kompis Emilia hade gjort jättefina händer att visa upp mina pulsvärmare på!

Jag fick många positiva kommentarer om bland annat mosstövlarna och pulsvärmarna men jag sålde väldigt dåligt. Jag trodde faktiskt det skulle gå bättre att vara tillbaka i Värmekyrkan men jag sålde sämre i år än förra året. Efter ett tag började vi lägga märket till att mycket av folket som gick ut från Värmekyrkan inte hade några påsar. Det verkade med andra ord som att folk ville gå på julmarknad för att få julstämningen, men inte för att shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela