pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pyssliga bestyr

Publicerad 2011-11-02 20:07:15 i Pyssel,

Imorgon är det min tur i Pysselstafetten (bloggschema hittar ni här) så alldeles strax ska jag börja förbereda min tutorial som publiceras imorgon.

Det kändes nästan lite skrattretande då jag idag råkade se att Blogg.se återigen lyft fram mig på sin förstasida!

En av de som kommenterat idag undrade om jag kommer lägga upp bilder på en juldörrkrans. Självklart kommer jag göra det! Och det kommer bli fler än en. Jag ska nämligen stå på julmarknad första advent och sälja en del handgjorda saker. Det dröjer väl dock någon vecka till innan jag börjar med årets kransar.

Om någon redan nu vill ha inspiration på hur man kan dekorera sina dörrkransar så kan ni surfa in här:

Dörrkransar jul 2009
Dörrkransar jul 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela