pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mosstövlar till salu

Publicerad 2011-11-29 21:04:25 i Till salu,

Innan marknaden började i lördags var jag ute och fotade mosstövlarna i dagsljus. Det var inte så enkelt för det hade redan börjat blåsa.

Detta är en liten stövel, tror sulan var ca 10 cm! Den är väldigt gullig och jag är nääästan besviken att jag sålde denna på marknaden.

Tyvärr blev de störra mosstövlarna kvar. De är ca storlek 29. Riset sitter i oasis så man kan väldigt lätt duscha ner i stöveln så står sig riset resten av året och säkert en bra bit in under nästa år! Mossan står sig garanterat till nästa jul, det är bara att ta fram den sen igen och duscha den.

Pris: 75 kr/st




Avslutningsvis en gruppbild! Sen gav jag upp, de ville inte så upprätta i vinden mycket längre!

Kommentarer

Postat av: Fiah

Publicerad 2011-11-30 17:54:51

Tack så mycket :)

Postat av: Fiah

Publicerad 2011-11-30 17:54:52

Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela