pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Långhelg = långpysselhelg!

Publicerad 2011-11-17 21:33:09 i Korttillverkning,

Det var så skönt då det sjönk in under seneftermiddagen att jag nu har helg! Min lediga fredag kommer vigas åt att få cykellyset fixat men mest av allt - pyssel! Jag vet, det kommer som en stor överraskning...

På söndag är det återigen min tur i Pysselstafetten och jag hade tänkt börja pyssla med något sött redan imorgon (man ska inte stressa, så lika bra att börja i god tid!). Jag sitter även med en beställning jag fått av syrran som jag hoppas kunna lägga sista handen på imorgon och sen är det dags att "slänga ihop" de sista julkransarna! Jag är även lite frestad att göra något mer julkort...

Det här julkortet var ett alternativ till en tävling på Pyssel.net, men det som jag skickade in var snarlikt, med söt kattstämpel a la Penny Black.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-18 22:26:29

Jag älskar Penny black. Får du en sån stämpel över skicka gärna till mig:). I helgen ska vi slita och svettas i källaren, vi måste gräva fram julkartongerna. Bäst att börja i god tid före;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela