pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselträff i Norrköping

Publicerad 2011-03-01 21:52:32 i Pyssel,

Det finns ett flertal fördelar med mitt jobb. Att klockan emellanåt ringer runt 4-tiden på morgonen känns inte som någon positiv grej men att sluta tidigt är ju trevligt! Och med helgpass blir det stundtals lediga vardagar. Nu har jag kommit på en annan fördel: Jag skulle kunna boka matsalen och anordna en stooor pysselträff!

Nu till frågan: har jag några bloggläsare i Norrköpingstrakten som skulle vara intresserade? Och kanske vet en eller flera kompisar som skulle vilja hänga på? Lämna gärna en kommentar! Den närmsta tiden har jag en del inbokat så träffen blir i så fall troligen av i maj.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-01 23:58:07

Jag kanske inte måste påpeka att jag är på? :-P

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-03 16:23:10

Åh..måste in på panduro och titta efter ugglor:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela