pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Altrad vinflaska

Publicerad 2011-03-24 19:53:45 i Altrat,

En av utmaningar på pysselforumets vintercrop var att förvandla det tråkiga. Att altra saker och ting är nästan det roligaste jag vet med papperspyssel och nu testade jag att för första gången altra en vinflaska.

Kanterna på det mönstrade pappret samt det bruna har jag trasat kanterna på. Grattisstämpeln embossade jag i silver på samma bruna papper som jag har runt hela flaskan.

 

Helst hade jag velat ha ett gammalt fotografi men i brist på det stämplade jag en älva (men lät bli att ta färg på hennes vingar) och använde distress ink för att ge bilden en lite brunton. Jag embossade med silver på det bruna pappret och klippte ut som ram.

 

Och baksidan fick sig en snörning!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-24 20:02:06

Snyggt!

Postat av: Carina

Publicerad 2012-08-25 21:56:49

snyggt, fiffigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela