pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Rhodosalbumet är äntligen färdigt

Publicerad 2011-02-02 19:07:57 i Scrapbooking,

Nästen 2½ år efter att jag åkte till Rhodos med min syster är albumet äntligen färdigt.

Tyvärr var albumet inte riktigt gjort för tjockare dekorationer! Pärmen har redan en del sprickor, jag får väl se hur länge den håller ihop... Alternativt funderar jag att någon dag binda om den!

Egentligen är albumet inte helt klart ännu. Jag har en sida kvar som det ska in text på.

Den högra var den sista sidan jag gjorde. På slutet kändes det lite som att de passande korten tog slut men med tanke på tjockleken på albumet är det kanske bara bra att de sista sidorna blev platta!

Vad är det för typiska grekiska rätter som finns? Grekisk sallad, souvlaki, mousakka...?

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-02-03 07:56:09

Vilket jobb med ett helt album! Ser fint ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela