pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ravelry

Publicerad 2011-02-06 14:58:59 i Stickning,

Jag har hittat ett ställe som jag tror kommer ge mig huuur mycket inspiration som helst! Det är Ravelry, en sajt som handlar om handarbete; stickning, virkning och vävning. De har över 1 miljon medlemmar världen över (numera hör jag också till den skaran!)

Jag har bara börjat titta runt lite granna men jag insåg snabbt att det är en sidan jag kan tillbringa många timmar på! Folk laddar upp bilder på sina projekt, det finns även möjlighet att ladda ner mönster gratis. Det är väldigt enkelt att bli medlem, och det är gratis! Surfa in här så kan du se lite screen-shots från ravelry, kanske inser du precis som jag att du missat något?!

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2011-02-06 23:13:04

Japp! Jag har definitivt missat något! :)

Tack för detta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela