pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En glasklar lösning

Publicerad 2011-02-05 08:56:05 i Ätbart,

Vi har nötter och frön liggande på två olika ställen i köket och det blir ofta lite grävande och rotande innan jag hittar just den sort jag vill ha. Nu har jag tröttnat och börjat samla dem i glasburkar.

Jag ska leta lite fler glasburkar på second hand till de andra (de små från IKEA har jag nämligen en annan plan för). Helst vill jag ha in dem i ett skåp men det kommer upp på väggen först när jag hittat en bokhylla till alla mina kokböcker (lite mission impossible då den måste se ut på ett speciellt sätt, så troligen står jag och bygger en fram mot sommaren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela