pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Det blev lite på bokrean trots allt!

Publicerad 2011-02-27 14:19:33 i Shoppat,

Jag måste erkänna att jag inte har fått den där reaboken ur tankarna! Igår blev det en kort sväng på stan - och den var kvar!!! Alltså var jag tvungen att köpa den. Jag hittade även en stickbok. Jag är lite osäker om jag någonsin kommer göra något ur den men den var så billig (mycket fint försvar, tycker jag!)

Den andra tror jag att jag kan få mycket inspiration ifrån! Många jag känner har skaffat barn eller ska snart få, självklart vill jag hellre göra presenterna än att köpa någon färdig produkt i butik!

 

Min syster sa för inte så länge sedan att det är svårt att köpa böcker till mig. Jag har ju allt i pysselväg. Jo, några böcker har jag hunnit samla på mig...

 

Men fler får självklart plats! Eller, nja... Jag får väl (återigen) klassa någon eller några böcker som inte pysselböcker och låta dem stå någon annanstans! De två nya ska ju få plats och så råkade jag visst beställa en ny bok från Bokus igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela