pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ordning på pysseltidningar

Publicerad 2011-12-18 20:29:02 i Altrat,

Tiden för pyssel har varit väldigt liten på sistone men idag fick jag lite tid att sitta ner med papperspyssel innan sambon och jag skulle iväg på lill-jul (dvs lite för tidigt julfirande med en del av familjen på hans sida).

För ett tag sedan köpte jag en pärm full med Antik & Auktion. Tidningarna slängde jag men pärmen är jättebra att altra och sedan fylla med mina pysseltidningar! Det senaste tillskottet blev en pärm för smyckestidningar.

De andra två är redan fulla så det är väl bäst att skaffa flera pärmar, för sannolikheten är väldigt liten för att jag skulle sluta köpa pysseltidningar!

Kommentarer

Postat av: Sessan

Publicerad 2011-12-19 10:59:26

Så fina det var inte alls någon dum ide det där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela