pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

I dessa juletider

Publicerad 2011-12-09 22:37:31 i Inredning,

Jag hade haft planer att varje dag, fram till julafton, tipsa om pyssliga julklappar men tyvärr känner jag att jag inte hinner med det, bredvid jobb och andra saker som måste hinnas med. Så jag tänkte trappa ner lite på pysslandet! Eh... Ja, jag kan ju försöka intala mig det!

Idag började jag så där okristligt tidigt, men å andra sidan slutade jag strax efter lunch så det väger upp det lite att kliva upp strax efter kl 4. Det var väldigt härligt att känna att jag hade energi till att äntligen ta tag i lite mer julpyntande här hemma. Nu har jag strykit alla julgardiner och hängt upp dem, och nyköpta timern till adventsljusstaken är programmerad.

Jag är väldigt nöjd med den här adventsljusstaken som vi köpte på Village!

Kommentarer

Postat av: Charlotta

Publicerad 2011-12-29 19:33:07

Köpte tre st som ser ut precis som din. Fast köpte dem på ICA maxi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela