pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En värmande julhälsning

Publicerad 2011-12-25 17:03:15 i Stickning,

Till en mjuk tävling på Pyssel.net stickade jag de här pulsvärmarna:

Först hade jag tänkt brodera dit pärlor men pärlorna hamnade inte riktigt som jag ville så jag gav upp och broderade istället dit bokstäver. Den ena hann jag klar med i tid men tror ni maken till den är klar? Självklart inte.

Den rätta julstämningen har inte infunnit sig hos mig, hoppas den gjort det för er! Jag blänger skulden på många saker som hände just innan jul och att jag drog nitlotten och jobbar julhelgen. Jag fick i alla fall lite kort julfirande med en del av släkten på sambons sida igår efter jobbet.

Mårten och jag bestämde att skippa att byta julklappar i år. Vi har nämligen köpt en sak tillsammans men leveranstiden ligger på några månader så ni får vänta till april innan ni får se bilder på vad vi shoppat loss på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela