pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En god jul för chokladälskare

Publicerad 2011-12-24 08:51:11 i Ätbart,

Igår stod jag och gjorde chokladpraliner! Men inte har jag och sambon så stor glädje av det, de är nu nedpackade för att ge bort i julklapp!

Inga gröna marmeladkulor här inte! Nej, det är praliner med polkagriskross!

Var bara tvungen att testa min nyaste form, rosor! Och de passade bra ner i kartongen.

Lådorna altrades tyvärr lite i en hast men jag blev ändå ganska nöjd!

Hoppas ni får en riktigt härlig, stilsamma jul!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-12-25 16:01:52

Åh, vilka härliga praliner! Dem hade jag gärna velat ha under granen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela